معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اولین آسیب دیده گان پاندمی کرونا و در عین حال اولین فعالان آگاهی دهنده دستورالعمل های بهداشتی و امید و انگیزه بخشی به جامعه در فضای مجازی و حقیقی بودند.

اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اولین آسیب دیده ها و اولین آگاهی و امید بخش ها در دوران کرونایی بوده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اظهار کرد: نظر به اینکه مشاغل و صنوف فرهنگی  و هنری و حتی رسانه ای جزو اولین بخش های آسیب دیده و تعطیل شده به خاطر شیوع بیماری کووید 19 بودند، اما متعهدانه و دلسوزانه تا به امروز در آگاهی بخشی دستورالعمل های بهداشتی و امید و انگیزه بخشی به جامعه در فضای مجازی و حقیقی بسیار کوشا بوده اند.

وی افزود: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به عنوان بخشی از اقشار جامعه از بدو شیوع این بیماری منحوس در صف اول اطلاع رسانی و نیز روحیه بخشی به جامعه قرار گرفتند و با راه اندازی کمپین ها، اجرای برنامه های شادمانه، جشنواره های موضوعی، تهیه و تولید کلیپ با محتوای راه کارهای پیشگیری و مبارزه با کرونا و ... مسئولیت پذیری اجتماعی خود را علی رغم تمام آسیب هایی که متحمل شدند نشان دادند.

یازرلو با اشاره به اینکه آسیب هایی که به این قشر پر تلاش و کم توقع وارد شد متاسفانه زیاد در سطح جامعه چون دیگر مشاغل دیده نشد، گفت: سینماها، تالارها، کلاس های گروهی آموزشگاه ها،فعالیت های موسسات و گروه های موسیقی، تئاتر و تجسمی و ... از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفند  ماه سال گذشته عملا تعطیل شد.

وی ضمن قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و  نیز اشاره به تلاش های صورت گرفته در حد توان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای حمایت از این قشر آسیب دیده، افزود: وضعیت استان همچنان زرد و قرمز است و علی رغم اینکه بسیاری از مشاغل کارهای خود را از سر گرفته اند اما همچنان بخشی از جامعه ی فرهنگ و هنر از فعالیت های گروهی خود که تامین کننده معاش آن هاست محروم اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار