امام جمعه کلاله گفت: هیچ محاسبه‌گری باور نداشت که جنگ نابرابر حزب بعث ما پیروز شویم.

هیچ محاسبه‌گری باور نداشت که در جنگ نابرابر حزب بعث ما پیروز شویم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نجفعلی قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: تنها عنصر پیروزی ما در مقابل دشمنان توسل به خدا، اهل بیت (ع) و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: امروزه باید این روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان آن دوران را احیا و تقویت کنیم و به نسل امروز منتقل کنیم.

امام جمعه کلاله ویژگی‌های دفاع مقدس را تربیت و تولد انسان‌های اجتماعی، انسان‌های مبتکر، خلاق و با انگیزه، تکلیف‌گرایی بر نتیجه، اتحاد، همبستگی و همدلی عنوان کرد و افزود: امروز هم اگر جوانان، سپاه و ارتش ما به رتبه‌ها و قدرت نظامی و دفاعی بالایی دست یافته‌اند همه از اثرات دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه شهرستان کلاله نیز به شرح واقعه کربلا و از خودگذشتگی حضرت زینب (س) پرداخت و گفت: نقش حضرت زینب در نهضت عاشورا، درس و بحث مهمی برای جامعه امروز ما در مواجهه با رخدادها، موقعیت‌ها از جمله دفاع مقدس است.

محمود بیات با بیان اینکه ما هر چی داریم از دوران دفاع مقدس است، گفت: روحیه ایستادگی، مقاومت و تبعیت از رهبری از دستاوردهای به‌جا مانده از آن دوران بوده که وظیفه داریم به نسل جوان انتقال دهیم.

بیات تاکید کرد: اهداف اجرای چهلمین سالگرد دفاع مقدس مبنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است که باید مدنظر کمیته‌ها قرار گیرد.
هفته دفاع مقدس از ارزش‌های ماندگار و افتخارات کشور است

سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس، فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده و به نسل جوان تبیین کنیم.

محمد ابراهیمی تودرواری اظهار کرد: ادارات شهرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پاسداشت این هفته استفاده کنند.

ابراهیمی ضمن تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی برای هماهنگی برگزاری مراسمات محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: انتظار داریم مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار