استاندار گلستان گفت: سه طرح تشویقی از جمله اجرای 12 جلسه مشاوره رایگان در زمینه ازدواج، طرح تشویقی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای فرزند بیشتری هستند و دو ماه افزایش حقوق کارکنان در این جلسه مصوب شد. از کاهش 0.5 درصدی آمار طلاق در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش آمار طلاق در سطح استان گلستان بودیم.

طرح تشویق 2 ماه افزایش حقوق برای فرزندآوری در گلستان / رشد 4.5 درصدی جمعیت در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در دومین جلسه شورای راهبردی جمعیت استان گلستان که با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آمار ازدواج در پنج ماهه نسبت سال جاری ۹.۵ درصد ارتقا یافته است و آمار طلاق در استان ۰.۵ درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استحکام خانواده در استان گلستان بسیار مطلوب بود و شاهد سیر صعودی ازدواج و کاهش طلاق در استان گلستان بودیم.

*روند نزولی آمار طلاق در گلستان

استاندار گلستان ابراز کرد: سه طرح تشویقی از جمله اجرای ۱۲ جلسه مشاوره رایگان در زمینه ازدواج، طرح تشویقی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای فرزند بیشتری هستند و دو ماه افزایش حقوق کارکنان در این جلسه مصوب شد.

حق‌شناس اظهار کرد: آمار طلاق در پنج ماهه نست سال جاری در سطح کشور ۳.۵ درصد است که در استان گلستان شاهد روند نزولی ۰.۵ درصدی آمار طلاق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان ازدواج در ایران طی پنج ماهه نسبت سال جاری روند صعودی داشته و میزان طلاق در کشور روند نزولی داشته است که به این معناست کانون خانواده تقویت شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار