ملک حسینی گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

​برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا ملک حسینی» با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریورماه در حوزه غرب گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تاکنون 6 روز از روزشمار انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را سپری کردیم و طی این مدت برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس از طریق رسانه ها انجام شده است، ادامه داد: این مهم تا پایان زمان قانونی تبلیغات ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه ویرایش اعضای شعب انتخاباتی در دستور کار ما قرار گرفته است، افزود: ممکن است برخی از اعضای حاضر در شعب انتخاباتی در مرحله اول بنا به دلایلی امکان حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس را نداشته باشند که ویرایش اسامی اعضای شعب انتخاباتی انجام شد و افراد ذخیره نیز در چهار شهرستان گلستان انتخاب شدند.

 

ملک حسینی تصریح کرد: احکام، جلسات توجیهی و یادآوری برای اعضای شعب انتخاباتی انجام شده و جلسات آموزشی برای نمایندگان فرمانداران برگزار شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه برای برقراری نظم و امنیت انتخابات مجلس هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی انجام شده است، یادآور شد: کسانی که در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان حضور نداشتند و همچنین افرادی که در مرحله نخست در حوزه انتخابیه موردنظر حضور داشتند، می توانند در انتخابات مرحله دوم نیز شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای آماده سازی فضا در شعب اخذ رأی اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است اما برخی از اقدامات باید از سوی مردم رعایت شود و هنگام مراجعه به شعب فاصله اجتماعی را رعایت کنند و ضمن استفاده از ماسک، تا حد امکان خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

 

ملک حسینی گفت: والدین در روز انتخابات برای حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به کرونا از به همراه آوردن فرزندان خردسال خود در شعب اخذ رأی پرهیز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار