به قلم یکی از فعالین رسانه ای سیستانی؛

حواشی وحمایت هایی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اتفاق افتاد باعث شد نظرات مردم در خصوص انتخاب کاندیدها به کلی تغییر کند.

به نظر می رسد خانم  "قدسیه آبشناس"  دیگر مورد حمایت قوم سیستانی نخواهد بود

به گزارش گلستان24؛با داغ شدن تنور انتخابات اسفند 98 در حوزه گرگان وآق قلا ؛ نامزد هایی که در خصوص ورود آنها به عرصه انتخابات گمانه زنی هایی وجود داشت با ثبت نام خود به صورت رسمی نامشان را جزو کاندید های انتخاباتی ثبت کردند.

خانم "قدسیه آبشناس" که بیشتر احساس می شود خط فکری او سمت وسوی اصلاح طلبان است،با حضور در فرمانداری گرگان نام خود را جزو کاندید های انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کرد.

قدسیه آبشناس در سال 94 یکی از کاندید های مطرح حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بود چرا که  به پشتوانه رای سیستانی ها پا به عرصه گذاشته بود.

اما بعد از اینکه نتایج تایید صلاحیت ها اعلام و خانم  آبشناس رد صلاحیت شد با اینکه افرادی واجد صلاحیتی حتی در قوم سیستانی وجود داشتند، اما خانم آبشناس در یک اقدام تعجب بر انگیز از نور محمد تربتی نژاد یکی از نامزد های  لیست امید حمایت کرد که این اقدام خانم آب شناس باعث ناراحتی اکثریت قوم سیستانی شد.

آقای تربتی نژاد درمدت  4 سال حضورش در مجلس شورای اسلامی بارها مورد انتقاد فعالین اجتماعی و رسانه ای قرار گرفته بود که از مهمترین این انتقاد ها می توان به (انتقاد از تلاش وی برای شهردار شدن فرزندش در شهرداری کردکوی  اشاره کرد.)

آقای تربتی نژاد نماینده  مورد حمایت خانم آبشناس چندی پیش طی بیانیه اعلام کرد که قصد حضور در دور دوم انتخابات مجلس را ندارد  که این موضوع می تواند به علت عدم برنامه داشتن وی برای رفع مشکلات استان بوده باشد.

در جامعه زمانی که فردی از فرد دیگر حمایت همه جانبه می کند یعنی خط فکری و برنامه ریزی های وی همانند همان فرد است،مگر اینکه غیرش ثابت شود

خانم آبشناس که آن زمان به حمایت های قوم سیستانی پشت کرد (به گفته برخی از فعالین فرهنگی و اجتماعی سیستانی)از آقای تربتی نژاد حمایت کرد حال با چه پشتوانه ای اقدام به ثبت نام در انتخابات اسفتد ماه 98 کرده است؟

باتوجه به فشار اقتصادی شدید مردم به خصوص مردم استان و عملکرد ضعیف نمایندگان لیست امید در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد که شهروندان حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و حتی قومیت ها عملکرد 4 سال گذشته خود را با کنار گذاشتن برخی از افراد جبران کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار