جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قزوین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و روسای کارگروه 16 گانه این ستاد در استانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قزوین با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و روسای کارگروه 16 گانه این ستاد در استانداری برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح برنامه‌ها و زمانبندی آن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان پرداخت و اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال از سوم خرداد تا پایان سال با اجرای برنامه‌های متنوع، منطبق با شرایط بهداشتی کشور در حال انجام است و این برنامه‌ها به مناسبت‌های تقویمی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به مهمترین برنامه‌های امسال اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان استان از برنامه‌های شاخص امسال خواهد بود.

کاظمی گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهادهای استان در جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی از 31 شهریور برپا خواهد شد و همه ادارات استان در این نمایشگاه دارای غرفه هستند و می‌توانند عملکرد خود در هشت سال دفاع مقدس و 32 سال بعد از آن را به نمایش بگذارند.

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و متذکر شد: مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس در روز افتتاحیه نمایشگاه در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود و در این مراسم 200 نفر از پیشکسوتان تجلیل خواهند شد.   

 

ارسال نظر

آخرین اخبار