شیرنگی گفت: در مجموع یک هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در بندرترکمن برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند.

۱۱۰۰ نفر دست اندرکار مرحله دوم انتخابات مجلس در بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید صادق شیرنگی» با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه جاری در غرب گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب گلستان به مرحله دوم رسید و در همین راستا به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با وقفه هفت ماهه مواجه شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفته شد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه(۲۱ شهریورماه) برگزار شود، گرچه چند ماه از مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله گرفتیم اما برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در مرحله دوم آماده هستیم.

 

وی یادآور شد: هیئت اجرایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به موقع فعال شده است و با تشکیل جلسات مختلف کار خود را آغاز کردیم، با توجه به شیوع ویروس کرونا نگرانی هایی در خصوص عدم همکاری عوامل اجرایی و کاربران رایانه وجود داشت اما با اقدام به موقع افراد جایگزین شناسایی شدند.

 

شیرنگی اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۵ درصد از عوامل اجرایی در شهرستان ترکمن انصراف داده بودند که با اقدام به موقع نیروهای جایگزین شناسایی شدند و مشکلات پیش رو برطرف شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن متذکر شد: در مجموع یک هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در بندرترکمن برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند، همچنین در دور دوم نیز همانند دور نخست ۵۹ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است که ۳۳ شعبه در بندرترکمن و ۲۶ شعبه در دو بخش مرکزی و سیجوال ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه افزایش شعبه اخذ رأی را در بندرترکمن نداشتیم، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی سه شعبه اخذ رأی در بندرترکمن جابه جا شدند و تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی اتخاذ شده و به میزان کافی ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای عوامل اجرایی، ناظران و بازرسان شعب اخذ رأی و رأی دهندگان تهیه شده است.

 

شیرنگی از مردم شهرستان ترکمن خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران هنگام حضور در پای صندوق رأی ضمن استفاده از ماسک و دستکش، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به نحو احسن برگزار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار