هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال؛

رئیس هیئت بسکتبال گرگان از شکست نماینده گرگان در نخستین تجربه خارج از خانه خود در لیگ برتر بسکتبال خبر داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مغلوب پتروشیمی بندرامام شد

به گزارش گلستان 24، عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال، عصر پنجشنبه تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه بندرامام به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان

چراغعلی افزود: شهرداری که نخستین بازی خارج از خانه خود را تجربه می کرد با نتیجه ۸۷ بر ۶۳ مغلوب تیم مدعی پتروشیمی بندرامام شد.

وی ادامه داد: دو تیم در کوارتر اول با تساوی در عدد ۱۸ به کار خود خاتمه دادند اما نیمه نخست با نتیجه ۴۳ بر ۲۸ به سود پتروشیمی به پایان رسید.

به گفته وی، پتروشیمی در کوارتر سوم نیز بر اختلاف افزود و با ۳۰ امتیاز بیشتر و نتیجه ۷۱ بر ۴۱ به پیروزی رسید و در نهایت با ۲۴ امتیاز اختلاف برنده بازی لقب گرفت.

رئیس هیئت بسکتبال گرگان خاطرنشان کرد: آرمان زنگنه، موسی نبی پور، بهنام یخچالی، سعید داورپناه، حامد حسین زاده و ادگار سوسا (از کشور دومینیکن) از جمله بازیکنان مطرح تیم پتروشیمی بندرامام محسوب می شوند.

گفتنی است؛ نماینده گرگان در نخستین بازی مغلوب شیمیدر تهران شد اما در بازی دوم مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران به پیروزی دست یافت.

شهرداری گرگان با این شکست ۴ امتیازی شد و موقتاً در مکان هفتم جدول قرار گرفت. بازی بعدی این تیم دوشنبه ۱۸ آبان در گرگان برابر شهرداری اراک خواهد بود./مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار