خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از رشد ۱۷۲ درصدی میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در استان خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی جدید در گلستان انجام شده است.

رشد ۱۷۲ درصدی سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری جدید طرح‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از سال ۹۲ تاکنون ۱۷۲ درصد رشد داشته و از پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۲ تا سال گذشته بیش از ۱۰۰ واحد غیرفعال تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند، افزود: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۵۲۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده بود که این میزان با رشد ۵۲ درصدی هم‌اکنون به ۷۹۰ واحد بهره‌بردار رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: همچنین از سال ۹۲ تاکنون به منظور پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی آب و خاک هزار و ۸۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه شده است.

وی اضافه کرد: قبل از سال ۹۲ تنها یک شهرک صنعتی در استان به آشیانه و خودروی آتش‌نشانی مجهز بود که این تعداد در دولت تدبیر و امید به ۶ شهرک صنعتی افزایش یافت.

به گفته خلیل زاده قبل از سال ۹۲ میزان برق تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۲۳ مگاوات بود که با همت و کوشش تلاشگران دولت تدبیر و امید این میزان با ۴۲ درصد رشد به ۱۷۵ مگاوات رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار