رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع زلزله رامیان حائز اهمیت است و اعضای کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری خواهند کرد تا مشکلات مردم برطرف شود.

قالیباف: کمیسیون عمران وضعیت زلزله‌زدگان رامیان را پیگیری خواهد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز-چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی این مطلب را در پاسخ به اخطار غلامعلی کوهساری نماینده رامیان درباره زلزله این شهرستان بیان کرد.

غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی گفت:  همه نمایندگان در برابر قرآن سوگند یاد کردند تا از حقوق مردم دفاع کنند،  در چند روز گذشته زلزله‌ای ۵.۱ ریشتری روستاهای جنوب شهرستان رامیان را لرزاند،  به دنبال این زلزله  ۳۴ نفر از مردم در این حادثه مصدوم شدند همچنین خسارت های مالی زیادی به مردم روستاهای رامیان و برخی از روستاهای شهرستان‌ آزادشهر وارد شد؛ خدمات‌ رسانی به مردم ادامه دارد، از استاندار گلستان و معاون عمرانی ایشان برای خدمات ‌رسانی به مردم روستاهای آسیب دیده تشکر می‌کنم.

وی افزود: کمبود امکانات و تجهیزات خدمات‌رسان به مردم در حوادثی نظیر سیل، زلزله و آتش سوزی مشهود است؛  باید امکانات و تجهیزات لازم برای به حداقل رسیدن خسارت‌های وارده به مردم در جریان این حوادث فراهم شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ وی گفت: موضوع زلزله رامیان حائز اهمیت است و همکاران ما در کمیسیون عمران این موضوع را دنبال خواهند کرد تا مشکلات مردم برطرف شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار