چراغعلی گفت: ۳۵۰۰ نفر مسئولیت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در استان گلستان را بر عهده دارند.

​۳۵۰۰ نفر دست اندرکار مرحله دوم انتخابات مجلس در گلستان/ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریورماه جاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس مصوبات و مقررات مردم گلستان باید هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند که تاکنون 6 نماینده انتخاب شدند و انتخاب نماینده مردم غرب گلستان به دور دوم انتخابات کشیده شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: تمامی تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اندیشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه 244 صندوق اخذ رأی در چهار شهرستان کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن برای این مرحله پیش بینی شده است، افزود: دو نامزد انتخاباتی به این مرحله راه یافتند که صدا و سیما با توجه به مصوبات و مقررات فرصت تبلیغات انتخاباتی را در اختیار آنها قرار داد و هر کدام تا امروز(چهارشنبه 19 شهریورماه) 180 دقیقه فرصت تبلیغ انتخاباتی را دارند.

 

چراغعلی یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم فرصت تبلیغات انتخاباتی مجلس از طریق رسانه ملی در اختیار نامزدها قرار گرفت تا به این شکل از برگزاری تجمعات و نشست های عمومی پرهیز شود و سلامت مردم به چالش کشیده نشود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه از ساعت هشت صبح روز جمعه(21 شهریورماه) به مدت 10 ساعت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان آغاز می شود، گفت: 3 هزار و 500 نفر دست اندرکار برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس می شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه دور دوم انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با اولویت حفظ سلامت مردم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان در شعب اخذ رأی حاضر می شوند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

 

چراغعلی افزود: متأسفانه از شب گذشته مستنداتی به دست ما رسیده که دو نامزد انتخاباتی بدون توجه به سلامت مردم تجمعات بزرگی را شهرستان بندرترکمن برگزار کردند که به این دو نامزد و طرفداران آنها هشدار می دهیم که سلامت مردم نزد ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت تکرار این روند با آنها برخورد خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار