دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: برای اخذ رای ۲۳۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس تدارک دیده شد.

تدارک ۲۴۴ شعبه اخذ رای در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ملک حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حوزه انتخابی غرب استان که شامل چهار شهرستان است در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزدی نتوانست حداکثر آرا را به دست بیاورد.


او افزود: گلستان و ۸ استان دیگر دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: برای اخذ رای ۲۳۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس تدارک دیده شد که از این تعداد ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۲۳ شعبه روستایی هستند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: در این دوره از انتخابات ۱۹۸ هزار و ۷۱۲ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

او در مورد دستورالعمل‌های برگزاری انتخابات گفت: سعی کردیم در حوزه اجرا هر آنچه شیوه نامه بود اجرا کنیم، از جمله دستورالعمل‌های تبلیغاتی این بود که هیچ یک از دو نامزد حق بازگشایی ستاد انتخاباتی ندارد.

ملک حسینی با اشاره به تخلفات دو نامزد انتخاباتی گفت: در شهرستان‌های بندر ترکمن و کردکوی برای تخلفات صورت گرفته پرونده‌های تشکیل شده و در حال بررسی است.

او گفت: فیلم‌های پخش شده از تجمعات در فضای مجازی بیشتر در نشست‌های خانگی بود نه ستاد‌های انتخاباتی، هر موردی که مشاهده شده تذکر داده شده و برای برخی از تخلفات پرونده‌هایی هم تشکیل شده است.

ملک حسینی مقرر شده بود دو نامزد از فضای مجازی و رسانه ملی برای تبلیغات استفاده کنند و کمیسیون مربوط به این موضوع تشکیل شد تا این کار به خوبی انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار