با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

نشست با مدیران کانالهای فضای مجازی در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نشست با مدیران کانال های فضای مجازی در شهرستان کردکوی انجام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این جلسه با حضور معاون فرماندار و مسئول کمیته اجرایی انتخابات فرمانداری کردکوی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کانال های فضای مجازی برگزار شد .

یاسر مسعودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : ایجاد زمینه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات نه تنها وظیفه دینی بلکه ملی و انقلابی است و موجب شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی افزود: مردم ما با وجود تمامی توطئه‌ها و تهدیدها به خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا ،  در دوم اسفندماه سال ۹۸ با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رای ، صلابت و بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

مسعودی  اظهارداشت: اخبار خوب را به مردم بسپارید و کمک کنید تا اخبار کذب و غیرصادق و غیر مستند در بین مردم پخش نشود. وجود جو آرام و دمیدن روح امید و اعتماد به مردم توسط رسانه‌های گروهی نقش مهمی در جلب مشارکت بالای مردم در انتخابات دارد و باعث خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی می‌شود.

در ادامه این نشست بیدلی معاون فرماندار  به اهمیت نقش رسانه ها درانتخابات اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین رسالت رسانه بحث اطلاع رسانی دقیق و به هنگام و صحیح اخبار به مردم می باشد . وی ایجاد جاذبه و هیجان ، شور و نشاط ،حضور حاکثری و امید در جامعه را از دیگر رسالت های رسانه برشمرد .

فاطمه عرب به عنوان مسئول اجرایی انتخابات در فرمانداری کردکوی نیز بخش هایی از دستورالعملها و قوانین انتخابی که باید کاندیداها و رسانه ها در فضای مجازی رعایت کنند را قرائت کرد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار