بیدری توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتقال کرونا برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان را تشریح کرد.

​توصیه های بهداشتی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی بیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در شرایط خاصی برگزار خواهد شد و از همه رأی دهندگان درخواست می کنم هنگام خروج از منزل ماسک به همراه داشته باشند و برای شرکت در انتخابات از خودکار شخصی استفاده کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرترکمن ادامه داد: رأی دهندگان به محض ورود به شعب اخذ رأی با حفظ فاصله اجتماعی و بدون ایجاد ازدحام در صف قرار بگیرند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و پس از انداختن رأی خود در صندوق بلافاصله از محل خارج شوند تا از انتقال شیوع کرونا جلوگیری شود.

 

وی یادآور شد: مردم برای پیشگیری از کرونا همیشه به ویژه در روز رأی گیری از دست دادن و روبوسی پرهیز کنند چرا که یکی از راه های انتقال کرونا دست دادن و روبوسی است.

 

بیدری از مردم خواست رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و افزود: ایجاد ازدحام جمعیت سرایت ویروس کرونا را افزایش می دهد لذا حضور در ساعات ابتدایی روند ابتلا به کرونا را کم می کند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرترکمن به حضور مراقبان بهداشتی در شعب اخذ رأی اشاره کرد و ابراز داشت: مراقبان بهداشتی در روز انتخابات نکات مربوط به بهداشت و سلامت را به رأی دهندگان یادآور می شوند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار