مدیر شبکه بهداشت مراوه تپه:

خوجم لی از آموزش ۳۰۰ کارشناس بهداشت، مراقب سلامت، بهورز و نیروهای ستادی شهرستان مراوه تپه برای اجرای طرح مشوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت خبر داد.

آموزش ۳۰۰ کارشناس و مراقب سلامت بهداشت برای اجرای طرح مشوق های بیمه سلامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ «منصور خوجم لی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برای اجرای طرح مشوق بیمه سلامت در شهرستان مراوه تپه برنامه ریزی اتفاق افتاده است اما هنوز جزئیاتی از میزان حمایت بیمه سلامت در اجرای این طرح ابلاغ نشده است.

 

مدیر شبکه بهداشت مراوه تپه به وجود 75 بهورز در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمع آموزش 300 کارشناس بهداشت، مراقب سلامت، بهورز و نیروهای ستادی شهرستان مراوه تپه برای اجرای طرح مشوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت را در چند مقطع در دستور کار قرار دادیم.

 

خوجم لی یادآور شد: سنجش چاقی، فشار خون بالا، دیابت و چربی خون بالا در گذشته نیز از سوی مراکز بهداشتی مورد بررسی و رصد قرار می گرفت اما در این طرح یک فردی در خانواده به عنوان سفیر سلامت در نظر گرفته می شود و آموزش های لازم به وی می دهیم و در صورتی که یکی از اعضای خانواده آنها دچار چاقی، فشار خون بالا، دیابت و چربی خون بالا باشد و آن فرد بتواند به کنترل و سلامت آن کمک کند بیمه سلامت برای وی مشوق هایی در نظر گرفته است که هنوز جزئیات آن بیان نشده است.

 

وی گفت: انتظار داریم پس از آموزش از مهر ماه این طرح در شهرستان مراوه تپه آغاز شود و سفیران سلامت را در خانواده ها جذب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار