مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان باحضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش گلستان، اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان در روز پنجشنبه 20شهریور99با حضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، محمدرضا روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تجری معاون اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در محل باشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار گردید.

سید خلیل حسینی در این باره اظهار داشت : دانش آموزان، بر اساس آموزه های دینی و فرهنگی، امانت های خانواده ها و مردم، نزد آموزش و پرورش هستند. لذا بایدتمام  توان و ظرفیت خود را برای تربیت چند ساحتی آنان به کار گیریم و در مسیر این رسالت بزرگ، چالش های گسترده ای پیش روی ماست. از جمله این چالش ها اعتیاد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر است که هویت، سلامت و تربیت دانش آموزان را با مخاطره مواجه ساخته است.

در ادامه روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به خاطر اجرای برنامه های متنوع و ارزشمندی که به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح استان اجرا شده است تقدیر و تشکر نمود.

وی خاطر نشان ساخت: بزرگترین سرمایه هر کشور را جوانان و نوجوانان و نیروی انسانی آن کشور است که به عنوان نیروی محرکه، موتور هر کشور را به حرکت در می آورد . 

در این مراسم تجری معاون مراقبت در برابر آسیب های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: یکی از راههای مقابله با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر برگزاری این گونه جشنواره‌ها در سطح جامعه است که به تناسب موضوعات مختلف می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر موثر باشد.

تجری  با تقدیر از دستگاه آموزش و پرورش گفت: دستگاه تعلیم و تربیت همواره در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیشتاز و پای کار بوده است.

مظفری رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در پایان جشنواره  به بیان گزارشی از روند فعالیت و اقدامات انجام شده در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گلستان  اشاره کرد و به ارائه عملکرد این حوزه در سالهای اخیر پرداخت و گفت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان در رشته های مختلفی همچون فیلم، عکاسی، روزنامه دیواری، نقاشی، تدریس و ... در سطح استان اجرا و با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت های دانش آموزان و معلمان برگزار شده است .
مظفری افزود: در سال تحصیلی 99-98 ، 8 هزار و 379 اثر در جشنواره تولید که تعداد 64 اثر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار