پدر شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر گفت: اگر مقام معظم رهبری دستور دهد برای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی جانم را فدا کرده و حاضرم شهید شوم.

برای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حاضرم شهید شوم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از آزادشهر، محمد صادق غلامی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیر کل بازرسی شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه کشور اظهار کرد: رفتار و منش «شهید احمد غلامی» از کودکی در منزل و با خانواده و بستگان به گونه‌ای بود که ما احساس نمی‌کردیم کودک است و از این جهت همیشه مورد احترام همه فامیل بود.
وی تصریح کرد: شهید احمد از زمان نوجوانی تلاش می‌کرد تا اسلام را بین دوستان و همکلاس‌های خود رواج دهد به گونه‌ای که آنها از بحث و گفت و گو در این مورد خسته و دلزده نشوند.
پدر شهید مدافع حرم احمد غلامی بیان داشت: در زمان خدمت وی یکی از سربازان اهل تسنن همواره از پادگان فرار می‌کرده و خانواده وی بسیار ناراحت بودند که این شهید در جلسه گفت و گو و مشاوره با این فرد چنان وی را متمایل به خدمت سربازی نکرده که در حال حاضر نیز از بسیجیان فعال منطقه است.
وی ادامه داد: زمانی که احمد شهید شد این بسیجی اهل سنت به منزل ما آمد و گفت «شهید غلامی نگرش من را به اسلام و کشورم تغییر داد.»
محمد صادق غلامی گفت: شهید احمد نخستین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر و پانزدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود و مستند 70 دقیقه‌ای به‌نام «پدر قلب من» در قالب خاطرات و زندگی وی ساخته شده و از شبکه سراسری نیز پخش شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار