تشکیل کمیته ساماندهی ازدواج جوانان در گلستان، توزیع کمک خیرین اوقاف در روستاهای زلزله‌زده رامیان و جایگاه آخر گنبدکاووس در دسترسی شهروندان به کارت ملی هوشمند از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

تشکیل کمیته ساماندهی ازدواج جوانان در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، استاندار گلستان گفت: با هدف حمایت از ازدواج جوانان، کمیته ساماندهی ازدواج در شهرستان‌های استان راه‌اندازی می شود.

هادی حق‌شناس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان اظهار داشت: لازم است که دستگاه های مختلف برای کمک به کاهش هزینه‌های ازدواج از قبیل سالن‌های پذیرایی، اماکن خود را مناسب‌سازی و در اختیار جوانان قرار دهند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک کارگاه غیرمجاز تولید نمک صنعتی و دامی در را پلمب کردند.

**

بر اساس دستور دادستان انقلاب اسلامی گالیکش کارخانه سیمان پیوند گلستان موظف شد ظرف مدت ۱۵ روز مشکل آلایندگی این کارخانه را برطرف کند.

به گفته فرماندار گالیکش، در یک ماه گذشته میزان آلایندگی کارخانه سیمان پیوند این شهرستان فراتر از حد مجاز بوده که در این مدت محیط زیست و دادستانی به این واحد برای رفع آلودگی تذکر دادند.

**

کمک خیرین اوقاف و امور خیریه گلستان در میان دانش آموزان و خانواده های روستایی زلزله زده شهرستان رامیان واقع در شرق این استان توزیع شد.

حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: علاوه بر توزیع بیش از ۴۲۰ بسته مهر تحصیلی میان دانش آموزان، ۳۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد ریال در مناطق آسیب دیده از زلزله روستاهای "قورچای، الهادی، ویرو و کشکک" شهرستان رامیان توزیع می شود.

**

رییس اداره ثبت احوال گنبدکاووس گفت: ۲۴ هزار نفر از مردم این شهرستان معادل ۹ درصد جمعیت کارت هوشمند ملی دریافت نکردند و از این جهت گنبدکاووس در جایگاه آخر استان قرار دارد.

جلیل گلدی امان‌زاده همچنین گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۸۶۳ مورد ولادت و هزار و ۶۹ مورد وفات در اداره ثبت احوال گنبدکاووس ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲ درصد کاهش و ۶۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار