مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از راه‌اندازی نمایشگاه «دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت» در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با رویکرد «ما قوی هستیم» آغاز شد.

نمایشگاه «دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت» در گلستان راه‌اندازی شد/ آغاز هفته دفاع مقدس با رویکرد «ما قوی هستیم»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمدرضا کاظمی پیش از ظهر امروز در آئین برپایی نمایشگاه «دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت» در گرگان اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد تبیین دستاوردهای 40 سال بالندگی، عزت و اقتدار در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی شده است برنامه‌های هفته دفاع مقدس با پیام محوری «ما قوی هستیم» برای مردم اجرا و تبیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با حضور مسوولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر افتتاح شد، تصریح کرد: این نمایشگاه برای بازدید عموم باز است و مردم می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر همچنین 17 الی 20 از آن دیدن کنند، محتوای این نمایشگاه تبیین نقش استان گلستان در دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه بیش از 30 هزار رزمنده در استان داریم از وجود 13 هزار جانباز و 178 آزاده و بیش از 500 زن ایثارگر خبر داد.

کاظمی با اشاره به اینکه 16 هزار نفز از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان گلستان همزمان با سراسر کشور در ارتباط تصویری مستقیم با مقام معظم رهبری تجلیل می‌شوند، گفت: این برنامه در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

وی با بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس می‌خواهیم چهل سال تلاش، کوشش، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان را نشان دهیم، ما امروز همچنان در دفاع هستیم، جبهه انقلاب اسلامی در برابر هشت سال تجاوز دشمنان، غیرتمندانه ایستادگی کردند تا به پیروزی رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: زنده نگه داشتن دفاع مقدس، ایثار و مقاومت مردم حکایت از این دارد که تا پای جان برای آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند و پافشاری می‌کنند که این فرهنگ چراغ راه خوبی برای نسل جوان است.

کاظمی با بیان اینکه 40 سالگی دفاع مقدس را با همان وزانت 40 سالگی انقلاب اسلامی گرامی می‌داریم، ابراز کرد: برنامه‌های خوبی در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است که از 31 شهریور الی هفتم مهر به اجرا درمی‌آید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار