چراغعلی گفت: باید به مقوله اطلاع رسانی و رفع نگرانی های مردم درباره بیماری کووید۱۹ اهتمام بیشتری شود.

​ضرورت اهتمام جدی به مقوله اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» صبح امروز(چهارشنبه 2 مهر) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: متأسفانه طی هفت ماهه گذشته شیوع کرونا در کشور به بالاترین حد نگرانی رسیده است و شواهد نشان می دهد شرایط ما سخت تر هم خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی در بحث کرونا باید اهتمام بیشتری داشته باشیم و باید شرایط خاصی را که کرونا می تواند برای ما ایجاد کند در روزهای آینده مدیریت شود.

 

چراغعلی بیان کرد: باید سلامت جامعه را بیش از گذشته مدیریت کنیم و انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیش از گذشته میدان داری کند.

 

وی افزود: مباحثی مثل واکسن آنفولانزا نیز در جامعه مطرح است و شواهد نشان می دهد که قادر به تأمین واکسن برای همه افراد جامعه نیستیم، از سویی مردم تصور می کنند با واکسن آنفولانزا به کرونا مبتلا نمی شوند و باید این مسئله نیز شفاف سازی شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه واکسن آنفولانزا برای گروه های خاص و بیماران مزمن و بانوان باردار در نظر گرفته شده است، افزود: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند از بحران کرونا عبور کنند.

 

چراغعلی متذکر شد: باید از ظرفیت شورای اطلاع رسانی بیشتر استفاده شود تا نگرانی های ایجاد شده در خصوص ویروس کرونا برطرف شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از موفق ترین استان ها در بحث اجرا و تأمین امنیت انتخابات مجلس بودیم و خوشبختانه استان گلستان مورد توجه وزارت کشور نیز قرار گرفته است.

 

*صحت انتخابات مرحله دوم مجلس در غرب گلستان تأیید شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: روز گذشته وزارت کشور صحت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان برای چهار شهرستان کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز را اعلام کرد و «عبدالجلال ایری» رسماً نماینده مردم غرب گلستان شدند و نمایندگان گلستانی مجلس از 6 نفر به هفت نفر افزایش یافت.

 

چراغعلی با بیان اینکه دولت در مباحث اقتصادی پیگیری هایی را انجام می دهد، افزود: آمریکا با اعمال تحریم های ناجوانمردانه، فشارهای سنگینی را به کشور وارد می کند و امیدواریم با پیگیری ها و کار جهادی و شبانه روزی مشکلات مردم به ویژه اقشار ضعیف به حداقل برسد.

 

وی از لغو اعزام زائر به مراسم پیاده روی اربعین حسینی به دلیل شیوع کرونا خبر داد و متذکر شد: همچنین با توجه به شیوع کرونا پیاده روی زوار و هیئت ها به سمت مشهد مقدس نیز برگزار نخواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار