معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب استان، از حضور مردم شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در پای صندوق‌های اخذ رای قدردانی کرد.

قدردانی معاون استاندار گلستان از مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، عبدالرضا چراغعلی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی گلستان ، اظهار امیدواری کرد که با راهیابی آخرین نماینده استان به مجلس شورای اسلامی حرکت توسعه گلستان سریعتر شود.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز ۲۱ شهریور در حوزه انتخابیه غرب گلستان ۵۸ هزار و ۹۳۰ نفر معادل ۲۹.۶۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

وی به وضعیت شیوع کووید ۱۹ در گلستان اشاره کرد و افزود: یکی از راه های افزایش مراقبت های بهداشتی توسط شهروندان و رعایت پروتکل های تعیین شده، آگاهی بخشی به مردم نسبت به این بیماری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص تامین واکسن آنفلوآنزا در استان نیز گفت: تامین این واکسن به مقدار کافی برای گروه‌های حساس استان پیش بینی شده و مشکلی در تهیه آن وجود ندارد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در نتیجه دستاوردهای به دست آمده از روزهای سخت و حساس جنگ تحمیلی با همراهی مردم و مسوولان از مشکلات ناشی از تحریم اخیر دشمنان نیز عبور خواهیم کرد.

در این جلسه قادری مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری در خصوص آخرین وضعیت ارایه خدمات به زلزله زدگان رامیان و اقنامی مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان گزارشی از طرح های هفته دولت، وضعیت قیمت مرغ و قیمت گندم در استان ارائه دادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار