ربیعی معاون استاندار گلستان باید چارچوب مشخصی بین فعالیتهای خود ایجاد کند و فعالیتهای انتخاباتی را با فعالیتهای دولتی اش گره نزند و این شائبه ایجاد نشود که مسئولین دولتی استان و معاون استاندار در انتخابات آتی دخالت خواهند کرد .

بی طرفی مسئولین استانداری گلستان در انتخابات آتی را باور کنیم !

 به گزارش گلستان 24، دولتمردان دولت تدبیر و امید اعم از رئیس جمهور و وزیر کشور بارها از عدم دخالت مقامات دولتی در انتخابات مجلس آتی خبر دادند و همواره از بی طرفی مقامات دولتی در انتخابات مجلس سخن می گویند.

بی طرفی مسئولین استانداری گلستان در انتخابات آتی را باور کنیم !

اما در این بین آیا می توان این حقیقت را منکر شد که برخی از دولتمردان فعلی دولت تدبیر و امید در گلستان واقعا در عرصه انتخابات آتی بی طرف باشند ؟ براستی با وجود عطش قدرتی که در بین اصلاح طلبان برای رسیدن به پست مجلس وجود دارد ، می توان نقش دولتی ها را در این راه  نادیده گرفت؟

آیا می توان باور کرد افرادی چون محمود ربیعی معاون استاندار گلستان که در سال 88 ریاست ستاد میرحسین موسوی یکی از سران فتنه و عامل آشوبهای خیابانی هشت ماهه در کشور را بر عهده داشت، در این انتخابات بی طرف باشد ؟

بنظر می رسد خوش خیالی است که باور کنیم ربیعی بخواهد در انتخابات آتی بی طرف باشد و دلایل آن نیز در ادامه شمرده می شود.

محمود ربیعی همانطور که گفته شد گرایشات اصلاح طلبانه شدید دارد و به واقع یکی از بضاعت های اصلاح طلبان در استان است که در سال 88 ریاست ستاد موسوی را در گلستان بر عهده داشت . اما ربیعی در ادامه بعد از آشفته دیدن اوضاع ستاد را تعطیل کرد و فعالیتهایش را مخفیانه ادامه داد.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجددا چراغ روشن جلو آمد و توانست افسار مجمع مشورتی اصلاح طلبان استان را در دست بگیرد . او تعاملات جدی و روشنی با اصلاح طلبان تندرو استان دارد و حضور وی در نشستهای مختلف این گروهها در استان تاکنون بر کسی پوشیده نبوده است .

محمود ربیعی بعد از این قضایا ، توانست عنوان معاونت استاندار گلستان را نیز تصاحب کند در حالیکه خیلی ها ورود او را به استانداری ، مقدمه ای برای گرفتن پست صادقلو استاندار قلمداد کرده و گمانه زنی های جدی نیز وجود دارد که بعد از انتخابات مقام ارشد استان تغییر خواهد کرد و شاید ربیعی یکی از این گزینه ها باشد.

همچنین ربیعی در ایجاد ساختار و انسجام بخشی به گروههای مختلف اصلاح طلب استان و چینش جوانان و تشکل های این حوزه نقش موثر و اساسی دارد که همگی اینها برای مجلس چنگ و دندان تیز کرده اند .

اما طی روز های گذشته نیز محمود ربیعی معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری گلستان به عنوان دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان شد .

در واقع باید خیلی ساده اندیش باشیم که ندانیم هدف همه این گروهها و تشکل های تاسیس شده که محمود ربیعی در همه آنها یک نقش اساسی دارد تسخیر کرسی های مجلس نباشد و کج اندیشی است که باور نکنیم ربیعی در آن تشکیلات و در ادامه روند انتخابات استان بی تاثیر باشد .

لذا خود ربیعی باید چارچوب مشخصی بین فعالیتهای خود ایجاد کند و فعالیتهای انتخاباتی را با فعالیتهای دولتی اش گره نزند و این شائبه ایجاد نشود که مسئولین دولتی استان و معاون استاندار در انتخابات آتی دخالت خواهند کرد .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار