طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» در نشست « ایران مهربان» با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، همزمان با سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس‌‌جمهور و رئیس کمیته امداد به صورت ویدئوکنفرانس در گلستان با حضور دکتر حق شناس،استاندار گلستان و مدیرکل کمیته امداد گلستان آغاز شد.

طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» به منظور حمایت از ایتام گلستانی کلید خورد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است گفت: طرح هر کارمند یک فرزند معنوی با هدف جذب حامی و افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کلید خورد.
وی با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه  مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند عنوان کرد: در سالهای اخیر طرح اکرام فرزندان محسنین نیز توسط کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.
بابایی خاطر نشان کرد: حامیان و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان گلستان یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR برای ثبت نام  و پرداخت کمک های نقدی خود به فرزندان ایتام و محسنین خود اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان ۹۱۰۰ نفر است که از سوی ۲۰ هزار حامی حمایت می ‌شوند.
وی یادآور شد: ۴۵۰۰ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و ۴۶۰۰ نفر نیز محسنین هستند.
لارم بذکر است،دکتر حق شناس،استاندار گلستان در پایان این نشست با توجه به آغاز طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی،  از تمامی مدیران استانی  خواستار شد، موضوع اکرام ایتام را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و با مشارکت در این طرح ،زمینه ی حمایت مادی و معنوی از ایتام گلستانی را فراهم آورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار