یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین و موثرترین راهبرد و استراتژیک بین‌المللی برای مقابله با دشمنان تبلیغات، رسانه و خبرنگاران هستند.

تبلیغات و رسانه مهمترین راهبرد و استراتژیک بین‌المللی در مقابله با دشمن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس حسین کریمی‌اول صبح امروز در نشست نقش رسانه در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مهمترین و بیشترین فعالیت‌ها بدون سلاح تبلیغات اطلاع‌رسانی و رسانه دیده نمی‌شود و عملا هیچ کاری انجام نخواهد شد.
وی موثرترین راهبرد و استراتژیک در مقابل دشمن را تبلیغات و رسانه برشمرد و گفت: مهمترین و موثرترین سلاح بین‌المللی بر علیه دشمنان تبلیغات و رسانه است و هر جامعه‌ای که از این سلاح و ابزار به نحو شایسته استفاده کند موفق میدان بوده ولو در مسیر اشتباه و باطل باشد.

* آمریکا در فضای رسانه برای ترساندن کشورهای دیگر از خود هیولا و غول ساختند
یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رسانه در هشت سال دفاع مقدس به صورت مجموعه‌ای به نام تبلیغات جبهه و جنگ تشکیل شده و آنچه در میدان جنگ در قالب عملیات‌ها و رشادت‌ها انجام می‌شد از این طریق به دنیا منتقل می‌شد.
وی با بیان اینکه آمریکا در فضای رسانه برای ترساندن کشورهای دیگر از خود هیولا و غول ساختند، بیان داشت: آمریکا از ابزار تبلیغات در فضای رسانه از خود غول ساخته به گونه‌ای که در فکر و ذهن به عنوان جنگ نرم و فرهنگی رسوخ کرده و این تبلیغات را به حدی بزرگ کردند که یکی از وزرای کشور ایران هم احساس نگرانی از این دشمن پوشالی می‌کند.
کریمی‌اول همدلی و وحدت در قلم خبرنگاران در زمان دفاع مقدس مهمترین عامل موفقیت رزمندگان دانست و افزود: در آن زمان هیچ رسانه و خبرنگاری از اختلاف قلم نمی‌زد و همه با وحدت و همدلی از پیروزی‌ها و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان قلم می‌زدند و دین امر سبب روحیه و انگیزه رزمندگان شد.

* خبرنگاران و رسانه ادامه‌دهنده راه و اندیشه رسانه دفاع مقدس باشند/ قلم خبرنگاران شهرستان باید به دور از هرگونه قومیت‌گرایی بوده

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه خبرنگاران و رسانه ادامه‌دهنده راه و اندیشه رسانه دفاع مقدس باشند، ادامه داد: اخلاص وحدت همدلی و برقراری آن فضا در دفاع مقدس و ادامه‌دهنده آن راه و اندیشه باید سرلوحه کار خبرنگاران و رسانه امروزی باشد.
وی با اشاره به ضعف خبرنگاران گنبدی خاطرنشان کرد: متاسفانه جامعه خبرنگاران شهرستان بسیار ضعیف عمل کرده و آن انسجام لازم را ندارند و این امر سبب تضعیف حقوق آنها در استان و کشور و همچنین تضعیف حقوق به حق مردم گنبدکاووس شده است.
کریمی‌اول گفت: قلم خبرنگاران شهرستان باید به دور از هرگونه قومیت‌گرایی بوده و پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده و از حق و حقوق انقلابی شهرستان دفاع کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار