جعفری گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا مراکز خدمات رسان، بانک ها و ادارات باید از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک پرهیز کنند.

بانک‌ها و ادارات از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک پرهیز کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان گلستان از دو ماه گذشته نسبتاً بهتر است اما این به معنای آن نیست که ماه آینده تمامی شهرستان های گلستان در وضعیت سفید یا زرد قرار می گیرند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه نتیجه رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها وضعیت امروز ما است، ادامه داد: مدتی طولانی رستوران ها در قالب بیرون بر فعالیت داشتند، تفرجگاه ها مسدود بودند و ظرفیت پذیریش هتل ها محدود بود و بسیاری دیگر از فعالیت ها تحت تأثیر کرونا با محدودیت مواجه بوده است لذا گلستان از لحاظ کرونا در وضعیت بهتری قرار گرفت.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: برای جلوگیری از تعطیلی مجدد کسب و کارها و اعمال محدودیت ها باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم، مردم هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و مراکز خدمات رسان، بانک ها و ادارات از ارائه خدمت به افرادی که ماسک ندارند، بپرهیزند.

 

جعفری تصریح کرد: ما در محاصره استان های پرخطر و در وضعیت قرمز قرار داریم و نباید پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیریم و هر مسافری که از استان های دیگر وارد استان ما می شود را باید ناقل بدانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار