مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آمریکا دشمن درجه یک ما و دستش آغشته به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه است.

دست آمریکا آغشته به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در نشست هم اندیشی و برنامه‌ریزی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: کرونا در بسیاری از موارد موجب شد برنامه‌های جذاب‌تری اجرا شود و اگر شرایط برای راهپیمایی مهیا نبود برنامه‌های عظیم‌تری خواهیم داشت.

وی افزود: مهم این است که این فریاد را به گوش جهانیان برسانیم که آمریکا دشمن درجه یک ما و دستش آغشته به خون میلیون‌ها انسان بی گناه است.

وی ادامه داد: مقاله نویسی و برنامه‌های گفتمان محور در دستور کار قرار دارد و می‌توان از مساجد و هیئت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های مناسبی برای برگزاری برنامه‌ها استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی گلستان هم گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان پرشورتر از سال قبل اما بدون تجمع برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی افزود: برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یک راهپیمایی باشکوه در سطح استان جزو برنامه‌های یوم الله سیزدهم آبان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم با بیان اینکه امسال باید بخشی از برنامه‌های سیزدهم آبان مجازی باشد، اظهار داشت: 300 هزار دانش آموز گلستانی در بستر مجازی شاد فعال هستند و می‌توان برخی برنامه‌ها را از این طریق اجرا کرد.

احسان گوهری‌راد افزود: باید در هر محله یک پایگاه استکبار ستیزی داشته باشیم که با نصب پرچم، قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار