مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور:

​حجت الاسلام دیلم گفت: به مناسبت ۱۳ آبان «نشست استکبار ستیزی و راه های مقابله با دشمن» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می شود.

​نشست استکبارستیزی و راه های مقابله با دشمن برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«نورعلی دیلم» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: 12 ربیع الاول هفته وحدت آغاز می شود و امسال این ایام با 13 آبان مقارن شده است و این تقارن را به فال نیک می گیریم.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور ادامه داد: با توجه به این مهم کمیته تقریب مذاهب در این ایام فعال خواهد بود و همچنین در مناسبت های 9 دی و دهه فجر نیز توسط این کمیته اهمیت این روزها نیز تبیین می شود و نشست های نخبگانی در این روز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: باید به صورت علمی و برنامه های تبیینی نسبت به اهمیت 13 آبان بپردازیم و در این مسیر می توانیم از ظرفیت علمای اهل نست نیز بهره برد.

 

وی گفت: به مناسبت 13 آبان «نشست استکبارستیزی و راه های مقابله با دشمن» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در نظر گرفته است که این نشست در مدارس نیز با حضور نخبگان جامعه برگزار می شود.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور تاکید کرد: در ماه های گذشته به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرکز بزرگ اسلامی برنامه های خود را در سطح دهستان ها برگزار کرد.

 

حجت الاسلام دیلم به استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه در استان برای تبیین روز ملی مبارزه با استکبار تاکید کرد و گفت: انتظار هماهنگی بیشتر از سوی فرمانداران در این روز داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار