مجبوبی با اشاره به ثبت نام نزدیک به ۱۲ هزار نفر در گلستان برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن، گفت: نزدیک به ۴ هزار گلستانی واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن هستند.

حدود ۴ هزار گلستانی مشمول دریافت وام طرح ملی مسکن شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسین محبوبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی و به دنبال آن اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می کند بحث طرح اقدام ملی مسکن است.

 


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در استان گلستان تاکنون برای مسکن ملی سه مرحله ثبت نام انجام شده است و نزدیک به 12 هزار نفر در گلستان برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن و بهره مندی از تسهیلات دولتی ثبت نام کردند.

 


وی تصریح کرد: نزدیک به ۴ هزار نفر از متقاضیان مشمول این طرح می شوند و اقداماتی نیز برای تامین زمین انجام شده است و بنیاد مسکن استان گلستان به عنوان کارگزار در این طرح مشارکت دارد که در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نسبت به اجرای این طرح اقدام می کنند.

 


محبوبی اظهارداشت: در شهرهای بیش از 100 هزار نفر نیز که در استان گلستان شهرهای گرگان و گنبدکاووس به شمار می روند علاوه بر بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) نیز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همکاری می کند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان یادآور شد: تفاهم نامه های مختلفی نیز در وزارتخانه برای اجرای این طرح با آموزش پرورش، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صدا و سیما و غیره اتفاق افتاده است تا افراد شاغل در این نهادها از این طرح بهره مند شوند.

 

وی بیان کرد: همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای این طرح بسیار مؤثر است به ویژه در بحث تهیه و واگذاری زمین قطعاً همکاری آنها مفید خواهد بود.

 


محبوبی خاطرنشان کرد: در تأمین اعتبارات تسهیلات برای متقاضیان در مرحله نخست 100 میلیون تومان پرداخت می شود و کاهش کارمزدهای این تسهیلات که در حال حاضر 18 درصد در نظر گرفته شده، می تواند رقم بخورد.

 


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ابراز داشت: در طرح مسکن مهر نیز این حمایت ها رقم خورد و شاهد اتفاقات خوبی بودیم و امیدواریم این طرح هرچه زودتر شروع شود و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار