ضمیر گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار و هفته وحدت در ۱۴۲ مدرسه شهرستان مراوه تپه مسابقه نقاشی و کاریکاتور برگزار می شود.

برگزاری مسابقات نقاشی و کاریکاتور در ۱۴۲ مدرسه مراوه تپه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» صبح امروز (چهارشنبه 16 مهر) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: به روایت اهل سنت 12 ربیع الاول میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) و آغاز هفته وحدت است و این ایام با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مقارن شده است.

 

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: این تقارن را به فال نیک می گیریم و باید از ظرفیت مهرورزی و وحدت در جامعه اسلامی برای مقابله با استکبار بهره ببریم.

 

ضمیر بیان کرد: در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز است که از ظرفیت فضای مجازی بهره بیشتری در این ایام ببریم تا بتوانیم اهمیت روز 13 آبان را در جامعه تبیین کنیم.

 

وی گفت: در راستای گرامیداشت این ایام سرود وحدت از طریق فضای مجازی و شبکه شاد در نظر گرفته شده است و همجنین مسابقات نقاشی و کاریکاتور در 142 مدرسه از دیگر برنامه های ما در این ایام به شمار می رود.

 

فرماندار مراوه تپه از به کارگیری ظرفیت 140 مسجد شهرستان در این ایام تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مساجد و مدارس در این روز بهره ببریم.

 

ضمیر تاکید کرد: برگزاری کارگاه وحدت با دستورالعمل های بهداشتی و ظرفیت های محدود جزو اولویت هایی ما است و فضاسازی شهر در هفته وحدت و روز استکبار ستیزی در دستور کار قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار