مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : متقاضیان نهایی طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان جهت واریز وجه و یا تکمیل موجودی خود اقدام نمایند .

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان اقدام نمایند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفت گو با پایگاه خبری این اداره کل بیان داشت : با توجه به اینکه از مجموع 366 متقاضی نهایی شده طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای گرگان ، گنبد و علی آباد کتول افتتاح حساب انجام شده تا کنون 110 نفر نسبت به تکمیل وجه آورده اولیه به میزان 400 میلیون ریال اقدام نموده اند و 256 نفر تا کنون نسبت به واریز و یا تکمیل وجه اعلام شده اقدام بعمل نیاورده اند. درروز چهار شنبه مورخ 16/7/99 با ارسال پیامکی به تلفن همراه متقاضیان به آنها به مدت دوهفته مهلت داده شد تا با تکمیل و واریز آورده اولیه اقدام نمایند.

این مقام مسئول افزود : با تکمیل مدارک و واریز وجه توسط متقاضیان می توانیم سرعت اجرایی پروژه های اقدام ملی مسکن در استان را افزایش دهیم .

مهندس محبوبی ادامه داد: پایش متقاضیان ثبت نام کرده در طرح اقدام ملی مسکن در استان همچنان در دست بررسی است که در صورت نیاز با این عزیزان تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود جهت اطلاعات بیشتر در این رابطه متقاضیان محترم می توانند با شماره تلفن 32248722- 017 داخلی 114- 115 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار