سلیمانی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده از ۲۰ مرداد استفاده از کارت سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از جمله استان گلستان الزامی می‎شود.

آخرین جزئیات کارت سوخت هوشمند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «منصور سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده از (20 مرداد) استفاده از کارت سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از جمله استان گلستان الزامی می‎شود.

 

رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت فرآورده‎های نفتی گلستان ادامه داد: افرادی که از طریق دفاتر پلیس+10 درخواست کارت سوخت داشتند حتما کارت سوخت توسط پست ارسال خواهد شد.

 

سلیمانی افزود: آن دسته از شهروندانی که از طریق دفاتر پیشخوان و یا تلفن همراه درخواست کارت سوخت داشتند و کارت بانکی خود را به کارت سوخت متصل کردند طبق برنامه‎ریزی‎هایی که انجام شده بنا شده برای همه این افراد کارت صادر شود و از طریق اداره پست درب منازل این افراد کارت‎ها تحویل داده شود.

 

وی گفت: افرادی که کارت سوخت آنها مفقود شده است و پیدا کردند نیز از سوی شرکت سوخت فرآورده‎های نفتی پیامکی برای این افراد ارسال می‎شود و عدد یک را به آن شمار پیامک کنند تا این دسته از شهروندان از لیست درخواست کارت سوخت خارج شوند.

 

رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت فرآورده‎های نفتی گلستان خاطرنشان کرد: هیچ گونه‎ سهمیه‎بندی در برنامه نیست و تنها با کارت هوشمند سوخت بنا است شهروندان نسبت به تامین سوخت خود اقدام کنند.

 

سلیمانی هدف از اجرای این طرح را کنترل سوخت و جلوگیری از  قاچاق سوخت که از مرزهای غربی، شرقی و جنوبی کشور انجام می‎شود برشمرد.

 

وی افزود: در صورت بروز هر مشکل رانندگان می‎توانند با شماره تلفن 09627 ارتباط برقرار کنند و از آخرین وضعیت مشکلاتی که دارند جویا شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار