مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس با اشاره به فعالیت هفت دپارتمان تخصصی آموزشی در این مرکز، گفت: 700 عنوان دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی به صورت دوره‌های تخصصی کوتاه مدت برگزار می‌شود.

برگزاری 700 دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی/ 7 دپارتمان تخصصی در خدمت فراگیران

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اکبر تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به سیاست‌های جدید جهاد دانشگاهی مبنی بر گسترش خدمات به جامعه و حضور جدی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در گنبدکاووس در قالب مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت تلاش کرده خود را در مسیر اهداف تعالی بخش انقلاب قرار دهد.

وی با بیان اینکه در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس ۷۰۰ عنوان دوره آموزشی مصوب در قالب هفت دپارتمان تخصصی قابل آموزش است، افزود: این دوره‌ها در دپارتمان‌های تخصصی پزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی، زبان‌های خارجه و علوم پایه تعریف شده است.

مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی  با توجه به ظرفیت‌های منطقه دوره‌های متعددی را برای استفاده عموم جامعه تعریف کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اصول تغذیه در کاشت، ساخت گلخانه‌های پشت بامی و هیدروپونیک، کشت گیاهان دارویی و دامپروری نوین تنها بخشی از این دوره‌ها هستند.

تیموری دوره‌های آموزشی کمک پرستاری، دستیار دندانپزشک، فوریت پزشکی، امدادگر اورژانس، تکنسین داروخانه، طب سنتی را از جمله دوره‌های دپارتمان پزشکی دانست و گفت: در دپارتمان زبان‌های خارجه نیز آموزش مکالمه زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و عربی و همچنین دوره‌های آمادگی «آیلتس» در حال برگزاری است.

وی از برگزاری دوره‌ مهارت‌های هفت‌گانه ICDL، فتوشاپ، اکسل، نرم‌افزارهای مهندسی معماری و عمران و حسابداری پیشرفته در دپارتمان تخصصی علوم فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی فن بیان، خبرنگاری، تربیت مربی مهد کودک، قصه‌گویی، داستان‌نویسی و ... نیز در دپارتمان علوم انسانی این مرکز برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس با اعلام آمادگی این مرکز برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ادارت و نهادهای مختلف، ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش یک روزه در نهادها، ادارات و شرکت‌ها نیز پیرامون موضوعات مختلف کارآفرینی، اقتصادی، پزشکی، کشاورزی و ... نیز از جمله خدمات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس است.

تیموری با بیان اینکه مدارک جهاد دانشگاهی مورد تائید سازمان استخدامی و اداری و قابل ترجمه در وزارت خارجه و دارای اعتبار در سطح بین‌المللی است، ادامه داد: برای بهره‌مندی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح، فرهنگیان، دانشجویان، بسیجیان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از دوره‌های این مرکز تخفیفات ویژه‌ای نیز اختصاص می‌یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار