رئیس کل دادگستری گلستان گفت: انتقال ارزش های شهدا به نسل جدید انقلاب مهم ترین وظیفه رزمندگان و خانواده های ایثارگران است.

انتقال ارزش های شهدا به نسل جدید یک وظیفه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان در یادواره شهدای دهستان گز استان گلستان گفت:  در قالب یادواره ها و جلسات خاطره گویی و با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران باید شخصیت ، ارزش ها و آرمان های شهدا را برای نسل جدید تبیین کنیم .

هادی هاشمیان افزود: نسل دهه شصت با همان آرمان ها امروز با پویایی به سمتی حرکت کرده است که با ساخت سلاح های جدید و بازدارنده بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شده است دشمنان برای حمله به ایران طمع نکنند.

هادی هاشمیان افزود: دشمنان اگر امروز درگیری های منطقه ای را به داخل کشور نکشانده اند به علت هراس و همین بازدارندگی هاست.

وی با بیان این که باید خاطره گویی و انتقال تجربیات دفاع مقدس از نسل فعلی به نسل آینده ادامه پیدا کند گفت:  پایبندی به مبانی ولی فقیه  ، عمل به قرآن و نه فقط تلاوت آن ، پیروی از سیره اهل بیت و عفت و پاکدامنی چهار ویژگی مشترک همه شهداست و اگر می خواهیم به آنان ادای دین کنیم باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

وی نداشتن بصیرت را یکی از علل مشکلات در کشور عنوان کرد و گفت: نگاه به خارج داشتن یکی از علل نداشتن بصیرت است  و تا زمانی که نگاه به داخل نداشته باشیم نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از این که برخی می گویند  صلح امام حسن مجتبی علیه السلام و پذیرش حکمیت حضرت امیر  به علت رای مردم بوده است گفت: این تحریف تاریخ است چر ا که علت پذیرفتن حکمیت اجباری از سوی حضرت امیر و صلح امام حسن مجتبی علیه السلام نتیجه خیانت حیله گران و یارانشان  بود.

وی ادامه داد: در امور اقتصادی و معیشتی باید نگاه مان به داخل باشد و تا زمانی که این نگاه حل نشود ، مشکلات حل نمی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار