معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: فضای مجازی بستری مناسب و کم‌هزینه برای انجام و پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است که باید با برنامه مدون به این بستر ورود کرد.

فضای مجازی بستری کم‌هزینه برای پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌السلام سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در بسترهای فضای مجازی اظهار کرد: جلسات بسیاری با محوریت تأثیرگذاری در فضای مجازی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی برگزار شده است.

وی افزود: فضای مجازی بستری مناسب و کم‌هزینه برای انجام و پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است که باید با برنامه مدون به این بستر ورود کرد. در شرایط کرونایی نه تنها اقدامات فرهنگی کمرنگ نشده بلکه تنوع آنها نیز افرایش داشته و فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: می‌توان گفت که بسیاری از وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی در فضای مجازی قابل پیاده‌سازی است. امروزه با توجه به شرایط پیش آمده همه معاونان و فعالان عرصه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ادامه فعالیت‌ها در فضای مجازی شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: استفاده بهینه و درست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی یک ضرورت است و با تأمین زیرساخت‌ها باید فعالیت‌ها و دستورالعمل‌ها ازجمله نشریات، کانون‌ها، تشکل‌ها و مراکز مشاوره دانشجویی به بسترهای فضای مجازی منتقل شود. فضای حقیقی نیز قابل چشم‌پوشی نیست و باید در کنار استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی با رعایت پروتکل‌ها از فضای مجازی نیز استفاده کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار