مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در استان خبرداد و گفت: کانون های فرهنگی بهترین فرصت جهت کار تشکیلاتی هستند.

انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه یکشنبه در خصوص انتخابات کانون‌های گلستان، اظهار کرد: انتخابات کانون‌های فرهنگی و تبلیغی با رعایت دستورالعمل‌ها در استان برگزار شد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی بهترین فرصت برای کار تشکیلاتی و سازمان یافته، خلاقیت و فعالیت‌های فرهنگی هستند که با صدور مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، دارای هویت خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه کارکرد کانون‌های فرهنگی گسترده است، اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی بهترین فرصت جهت کار تشکیلاتی بوده و نمونه بارز عملکرد و خدمات مؤثر اجتماعی آنها را در سیل و کرونا شاهد بوده ایم.

ولی نژاد با اشاره به این که کارکرد کانون‌ها وسیع‌تر و گسترده‌تر از دیگر تشکل هاست، افزود: کانون‌های فرهنگی می‌توانند ده‌ها برنامه و کارهای اجرایی و اجتماعی را عملیاتی کنند.

وی از مشارکت بیش از ۸۰ درصد کانون‌های استان در انتخابات کانون‌های فرهنگی و تبلیغی گلستان خبر داد و تصریح کرد: مهدی باقریان، عمار فرجی، حجت الاسلام ابوالفضل محمد زاده، مهدی سندگل و محبت علی سیدی به ترتیب با حداکثر آرا به عنوان نفرات اصلی کانون فرهنگی تبلیغی استان و طیبه صدیق به عنوان علی البدل انتخاب شد.

لزوم اقدامات فرهنگی در مقابله با جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی دشمن

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان برای ضربه زدن به هویت و ارزش‌هایی که در قامت انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت‌ها شده است، بسیج شده اند.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به اراده و نظام محاسباتی مردم در یک جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی است لذا امروز برای رسیدن به قله تمدنی در این جنگ تمام عیار می‌طلبد نسبت به مباحث فرهنگی، بصیرتی، تبلیغی و معرفتی تلاش مضاعف داشته باشیم.

دیلمی تصریح کرد: اگر عرصه جنگ تمدنی، عرصه حرکت از جنس مردم و خاک ریز دفاعی ما مردمی و به دست جوانان هوشیار، بیدار، ولایت پذیر، ولایت مدار، دشمن شناس و لحظه شناس باشد موجب رویش‌های بیشتر خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه راه اندازی این کانون‌ها نقش مهمی در نشر معارف دینی انقلابی در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی، قرآنی و اعزام گروهای جهادی دارد، افزود: لذا این کانون‌ها می‌توانند در جهت تحقق گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی گفت: این انتخابات با هدف ایجاد رویش انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب و ارتقا و توانمندسازی کانون‌های فرهنگی برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار