مدیر ستاد اقامه نماز استان با آقای محمد تیموری رتبه سوم کنکور سراسری رشته تجربی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با محمد تیموری رتبه سوم کنکور سراسری رشته تجربی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، مدیر ستاد اقامه نماز استان با آقای محمد تیموری رتبه سوم کنکور سراسری رشته تجربی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مدیر ستاد اقامه نماز ضمن تبریک به محمد تیموری در خصوص کسب موفقیت در رتبه سوم کشوری کنکور سراسری، برای وی کسب توفیقات روزافزون در راستای خدمت به جامعه و میهن اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

وی با اشاره به عوامل موفقیت گفت: همه انسانها در زندگی به دنبال موفقیت، یعنی رسیدن به خواسته های خود، کمال و آرامش هستند که لازمه تأمین چنین اهدافی داشتن ارتباطات قوی و مؤثری است که میتوان یکی از این راه ها را ارتباط با خداوند متعال دانست.

محمدی تصریح کرد: در کنار تلاش و کوشش و علاقه علمی، انجام فرائض دینی از جمله نماز می تواند در مسیر موفقیت به ما کمک کند.

مدیر ستاد اقامه نماز با بیان اهمیت و جایگاه نماز و نقش موثر آن در پیشبرد اهداف افزود:  انسانی که زندگی خود را بر اساس دستورات و فرمان خدا شروع و تنظیم می کند، یقیناً به آنچه که مورد خواسته اوست می رسد و پله های ترقی را پشت سر هم طی خواهد کرد.

در این جلسه قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز با اهدای لوح تقدیر قائم مقام محترم ستاد اقامه نماز کشور جناب آقای دکتر زرهانی و آثار ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی، از محمد تیموری قدردانی نمود.

در پایان این جلسه کارت یاوران نماز به عنوان خادم افتخاری نماز به محمد تیموری رتبه سوم کنکور سراسری تقدیم شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار