رئیس اداره حراست آموزش و پرورش گلستان گفت: پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان است.

پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، محمد علی دودانگی رئیس اداره حراست آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با استویو همکلاسی اظهار داشت: امسال هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با شعار "مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" از دوشنبه 5 آبان 99 آغاز می شود که این روز با نام "نهادینه سازی مصونیت زیرساخت های کشور با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی" نام گذاری شده است.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش گلستانافزود: پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان و رویکردی مؤثر در حفظ و حراست از دستاوردهای مادی و معنوی نظام جمهوری مقدس اسلامی ایران برای رسیدن به رشد، پیشرفت، توسعه متوازن و پایدار و یکی از برنامه های امنیت ملی و داخلی کشور از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصتی هست تا نسبت به گسترش فرهنگ و اطلاعات مردم نسبت به این امر مهم و خطیر اقداماتی صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار