با تشکیل جلسه مجمع عمومی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان گلستان پنج نفر از 11 نامزد انتخابات عضویت در هیئت رئیسه به عنوان عضو اصلی این هیئت انتخاب شدند.

هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی گلستان انتخاب شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، فرهنگ بدون تردید زیرساخت و ریل توسعه هر کشور و جامعه‌ای است، زیرساختی که اگر به حد کافی مستحکم و مبتنی بر اندیشه و برنامه‌ریزی نباشد بدون تردید مسیر حرکت آن جامعه را به ناکجاآباد خواهد برد.

کانون‌های فرهنگی و تبلیغی بستری مهم برای تعالی‌بخشی فرهنگی و ایجاد مسیر حرکت‌های منسجم مردمی در حوزه فرهنگ است، کانون‌هایی که در هر استان به منظور حفظ و تقویت انسجام و همدلی و حرکت‌های مردم پایه مشترک و در راستای سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی با تشکیل مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اقدام به ایجاد تشکل‌های نظام‌مند می‌کنند.

مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان گلستان پیش از این یک بار تشکیل جلسه عمومی داده و هیئت رئیسه خود را شناخته بود که با فرا رسیدن آبان ماه سال جاری مدت زمان مسوولیت این هیئت نیز به پایان رسیده و نیاز به تشکیل جلسه‌ای مجدد و انتخاب هیئت رئیسه جدید بود.

به همین منظور دومین دوره انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان گلستان در محل سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان، مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، نماینده ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان و تنی چند از فعالان فرهنگی و مذهبی استان برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور بیش از ۴۰ تن از اعضای مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و کاندیداتوری ۱۱ نفر از اعضای مجمع برای حضور در هیئت رئیسه برگزار شد نهایتا پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

بر این اساس آقایان «مهدی باقریان» با ۲۱ رای، «عمار فرجی» با ۱۹ رای، «ابوالفضل محمودزاده» با ۱۸ رای، «مهدی سندگل» با ۱۴ رای و «محبت‌علی سیدی» با ۱۳ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم «طیبه صدیق» با ۹ رای به عنوان عضو علی‌البدل به عضویت هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان گلستان درآمدند.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلم معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مجیدیان نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی بر اهمیت رسالت کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و تکلیفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان در گام دوم انقلاب گذارده‌اند تاکید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار