شهرداری گرگان شعار محوری «شهر من شهر انتظار» ، مهمترین رویکرد فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی و ورزشی خود را بر پایه این فرامفهوم قرار داده است.

دادبود و فلسفه انتظار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ ۱۱۸۲امین سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) را در حالی جشن می گیریم که که چهل و دو سال از شکوه انقلاب اسلامی گذشته است ، انقلابی که بر مبنای فلسفه انتظار شکل گرفته و قرار است به انقلاب مهدی موعود متصل شود.

شهر گرگان در سالهای اخیر و بعد از نشستن دکتر دادبود بر کرسی شهرداری گرگان با شعار محوری «شهر من شهر انتظار» ، مهمترین رویکرد فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی خود را بر پایه این فرامفهوم قرار داده است.

این شعار همچنین قرابت فکری و جغرافیایی نیز می تواند داشته باشد چرا که دارالمومنین گرگان و محله قدیمی سبزه مشهد ، «قدمگاه» امام حسن عسگری(ع) پدر بزرگوار امام عصر(عج) می باشد و از این جهت گرگانی‌ها با مفهوم «انتظار» دلبسته هستند.

شهردار گرگان نیز در سنوات اخیر کلنگ زنی و افتتاح اکثر پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی را با مفهوم «انتظار» گره زده است تا نگذارد این واقعیت مهم شیعه به فراموشی سپرده شود.

در روزگاری که دود و ماشین ، جنگ و وحشت ، صدای اسلحه و بمب مخاطرات زندگی را بیشتر کرده و‌گرانی و تورم اشتغال فکری و روزمرگی را به ارمغان آورده و فضای مجازی لجام گسیخته فرصت تعقل و دوراندیشی را از انسانها ستانده ، شاید کمتر کسی به این مفاهیم دقت کند اما شهرداری گرگان با تذکر این فریضه مهم دینی یعنی «انتظار» در پیوست هر پروژه خودش ، مقدمه سازی یک پروژه آخرالزمانی را پایه ریزی می کند.

در همین راستا فردا دوشنبه پنجم آبان ماه ۱۲ پروژه محوری و مهم در شهر گرگان همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر «عج» کلنگ زنی و افتتاح می شود تا مردم شهر گرگان از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره مند گردند./ گرگان پرس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار