رئیس سازمان نیروهای مسلح استان گلستان گفت: مردم انتظار دارند نیروی انتظامی با منکراتی که نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد جدی داشته باشد و ما هم با برهم‌زنندگان امنیت جامعه تعارف نداریم.

انتظار مردم از نیروی انتظامی برخورد با منکرات است/ اهتمام بر جلوگیری از ارتکاب جرم در نیروهای مسلح

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی در مراسم گرامیداشت هفته ناجا و تجلیل از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت استان گلستان با بیان اینکه "زندگی را باید با نام، یاد و انتظار امام زمان (عج) پیش ببریم" اظهار داشت: تلاش باید ایمان خود را در زمان غیبت امام زمان (عج) مستحکم کنیم و مشغله نباید ما را از توجه به معنویت دور کند زیرا اگر توجه به معنویت نباشد سقوط می‌کنیم. بنابراین همه ما وظیفه داریم برای ظهور زمینه‌سازی کنیم.

وی افزود: در هفته ناجا به خدمات، ایثارگری‌ها و رشادت‌های این عزیزان باید بیشتر توجه کرد و همه باید قدردان زحماتی باشیم که بدون چشم‌داشت است. سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک مرجع نظارتی و قضایی تاکید بر قدردانی از کارکنان شاخص نیروی انتظامی داشت.

وی با بیان اینکه "دشمنان نقشه‌های پیچیده و حساب شده‌ای دارند" تصریح کرد: احساس امنیت روانی جامعه بسیار مهم است و نباید این اجازه را به صاحبان و اشاعه کنندگان منکرات بدهیم.

زارعی ادامه داد: انتظار امنیت به‌حق است و مردم انتظار دارند نیروی انتظامی با منکراتی که نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد جدی داشته باشد و ما هم با بر هم زنندگان امنیت جامعه تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: موفقیت نیروی انتظامی در مواجهه با مردم باید تلفیقی از مظهر اقتدار بودن و رحمت و مهربانی باشد، حد و مرز اقتدار باید مشخص باشد و در این زمینه هیچ چیزی بالاتر از پایبند بودن به قانون نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سالانه چند هزار نفر از سیاه‌پوستان در آمریکا کشته می‌شوند اما آنها چشم خود را روی این مسائل بسته‌اند و منتظر بهانه‌ای در ایران هستند.

زارعی با تاکید بر اقتدار و سلامت در دستگاه انتظامی خاطرنشان کرد: تخلفات قابل پیش‌بینی و پیشگیری است و تا جایی که امکان دارد از ارتکاب جرایم در نیروهای مسلح جلوگیری می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم 9 نفر از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار