نوجوانان انقلابی کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با لبیک به ندای رهبری، چهارمین مرحله از کمک مومنانه و مواسات را با هدف کمک به آسیب‌دیدگان کرونا اجرایی کردند.

مرحله چهارم حضور نوجوانان گنبدی در میدان مواسات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، بیماری کرونا را همگان با آمارهای سرسام‌آور ابتلا و تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس بدقلق و از سویی دیگر محدودیت‌های رفتاری و پوششی می‌شناسند و خاطرات عمده ما از این ماه‌ها عمدتا بر محور اندوه و ناراحتی‌های متعدد استوار بوده است.

اما اگر بخواهیم منصف بوده و از حق نگذریم باید قطعا به این نکته توجه کنیم که نمایش بی‌بدیل انسان‌دوستی و مهربانی در این مدت از سوی مردمان ایران اسلامی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در قالب‌های مختلف از کمپین صاحب‌خانه خوب گرفته تا توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی نیز آن روی سکه این بیماری و نیمه پُر لیوانی است که اغلب دیده نشده است.

حضور پرشور جوانان انقلابی میهن در قالب مجموعه‌های فرهنگی، بسیج مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌ها و انجمن‌های مختلف مردم محور تنها گوشه‌ای از حجم بزرگ مهربانی این مردم عزیز بود.

همین چند روز گذشته بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا با تاکید بر لزوم همت همه مردم و مسوولان برای تداوم مقابله هوشمندانه با این ویروس و بیماری بر حضور مجدد جوانان و نوجوانان مخلص، انقلابی و متدین در میدان مبارزه و مواسات و همدلی تاکید کردند.

به همین منظور اعضای کانون علمی تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس در راستای تداوم اقدامات اجتماعی این کانون با تشکیل قرارگاه مردمی کریم آل طاها (ع) چهارمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی خود را در قالب کمک‌های مومنانه و طرح مواسات و همدلی آغاز کردند.

در این مرحله نیز اعضای این کانون که دانش‌آموزان و نوجوانان نخبه علمی شهرستان هستند با کمک مردم نیکوکار گنبدکاووس با تهیه بسته‌هایی شامل دو قالب پنیر، یک قوطی رب، یک عدد مرغ، یک کیلو تخم‌مرغ، یک کیلو عدس، نخود و لوبیا، یک بسته چای خشک، یک کیلو قند و دو بطری روغن مایع آن را میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار