نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: بدون وحدتی که امروز بین شیعه و سنی داریم، امنیت در کشور محقق نمی‌شد.

وحدت، امنیت بخش است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در گلستان اقوام بسیار زیادی زندگی می‌کنند و بین مردم شیعه و سنی در این استان، وحدت و همدلی خاصی وجود دارد. مردم گلستان با صمیمت در کنار هم در حال زندگی می‌کنند و کوچکترین مشکلی با هم ندارند.

وی افزود: برخی‌ها برای تفرقه بین شیعه و سنی در این منطقه تلاش‌های بسیاری کردند و نتوانسته‌اند به نتیجه‌ای برسند و بعد از این هم نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه وحدت نعمت بسیار بزرگی است که این استان از آن برخوردار است، تصریح کرد: وحدت در استان گلستان الگویی در کشور است.

نورمفیدی بیان کرد: در سیل سال گذشته دیدیم که شیعه و سنی، با وحدت در کنار یکدیگر تا آخر به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان مشغول بودند و صحنه‌های بسیار زیبا و اثرگذاری را خلق کردند.

وی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان، تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام است، گفت: امروز شاهدیم که رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) هتاکی می‌کند. نیاز است که مسلمین جهان با هوشیاری، بصیرت و همبستگی این توطئه‌ دشمن را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه کارگزاران نظام و مردم را به وحدت توصیه می‌کنند و می‌فرمایند که اتحاد اسلامی، برداری اسلامی و همبستگی اسلامی، از لازم‌ترین و واجب‌ترین وظایف همه جوامع اسلامی است و بایستی همه به این امر ملتزم باشیم.

نورمفیدی تأکید کرد: زمانی که شیعه و سنی وحدت داشته باشند، امنیت ایجاد خواهد شد و دشمنان اسلام مأیوس می‌شوند و کاری از پیش نخواهند برد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار