مسئول ستاد اجرایی یادمان شهدای گمنام کردکوی:

مسئول ستاد اجرایی یادمان شهدای گمنام کردکوی گفت: شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از ارزشهای نظام هستند و امروز هیچ ماموریتی مهمتر از پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان جنگ تحمیلی و حفظ و گسترش ارزشهای اسلامی متوجه مدیران و مسوولان نیست.

یادمان شهدای گمنام در زمینی به مساحت ۶ هزار متر احداث خواهد شد

به گزارش گلستان24، مراسم کلنگ یادمان سه شهید گمنام شهرستان کردکوی، ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 24 خرداد 94، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران به زمین خواهد خورد.

44 - Copy

بابا پاکدل در گفتگو با خبرنگار رادکانا با اعلام این خبر، گفت: امروز مدفن شهدای گمنام به عنوان یک پایگاه قوی فکری و فرهنگی برای تربیت نسل جوان و کارهای فرهنگی در کشور رونق پیدا کرده است و حضور این سه شهید گرانقدر در شهرستان کردکوی، پایگاه معنوی قدرتمندتری می باشد.

مسئول ستاد اجرایی یادمان شهدای گمنام کردکوی، با تأکید بر اینکه، یاد و نام شهدا به ویژه شهدای گمنام که میهمان ما هستند، همیشه باید زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از ارزشهای نظام هستند و امروز هیچ ماموریتی مهمتر از پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان جنگ تحمیلی و حفظ و گسترش ارزشهای اسلامی متوجه مدیران و مسوولان نیست.

پاکدل در ادامه یادآور شد: شهرستان کردکوی در اواخر آبان ماه 91 افتخار میزبانی از سه یادگار هشت سال ایثار و عشق و ایمان بود و بنا به رسالت اخلاقی که متوجه مردم است، این یادمان در زمینی به مساحت 6 هزار متر در حاشیه مسیر پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی احداث خواهد شد و از آنجایی که مسیر پرترددی است، از این نظر دارای اهمیت است.

وی همچنین از ساخت درب ورودی و فضای سبز در فاز 2 و ساخت حسینیه در فاز 3 خبر داد و گفت: بعد از ساخت المان شهدای گمنام در فاز 1، باید یک فضای فرهنگی ایجاد و در مناسبت‌های مختلف در کنار این سه شهید مراسم‌های مذهبی برگزار شود.

بابا پاکدل همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در سایه کمک های مردمی و مساعدت های نهادها و ادارات دولتی طبق زمانبندی پیش بینی شده، احداث المان شهدای گمنام کردکوی تا یک سال آینده به عنوان نماد فرهنگی این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه اضافه کرد: همه مردم شهرستان برای مشارکت در ساخت یادمان این سه شهید گمنام می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1/57158/804/4014 به نام یادمان شهدای گمنام کردکوی نزد بانک انصار واریز کنند.

مسئول ستاد اجرایی یادمان شهدای گمنام کردکوی ضمن قدردانی از فرماندار و امام جمعه و سپاه کردکوی افزود: فضای همدلی و همیاری برای ساخت یادمان و المان این سه شهید گمنام در بین مسئولان وجود دارد و همه آماده همکاری هستند.

بابا پاکدل در خاتمه با اشاره به اینکه طراح المان شهدای گمنام کردکوی، مهندس سید محراب حسینی می باشد، از زحمات مهندسین، سید همت حسینی، کیاء، طیاری، آغوشانی، بنی هاشم و گودرزی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با توکل به خداوند بزرگ طرحی مناسب و شایسته و درخور شهدای گمنام احداث گردد.

/رادکانا

ارسال نظر

  • خادم شهدا
    0

    بالاخره یکی به فکر غربت شهدای کردکوی افتاد.
    اجر باعث و بانی با سیدالشهدا

آخرین اخبار