تجری گفت: پویش «دوشنبه های ورزش و کار» با هدف ترویج فرهنگ ورزش در محیط های کارگری با شعار ورزش، نشاط و بهره وری در استان گلستان برگزار می شود.

برگزاری پویش «دوشنبه های ورزش و کار» در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدعلی تجری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پویش «دوشنبه های ورزش و کار» با هدف ترویج فرهنگ ورزش در محیط های کارگری با شعار ورزش، نشاط و بهره وری هر دوشنبه در کارخانجات، شرکت های صنعتی و مراکز آموزشی سطح استان ها برگزار می شود.

 

رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان ادامه داد: پویش دوشنبه های ورزش و کار در این هفته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با مساعدت رئیس دانشگاه گلستان در پردیس این دانشگاه در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: هدف هیئت ورزش کارگری همگانی کردن ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه کارگری است.

 

تجری ابراز داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تغییر سبک زندگی ما شده ورزش نیز از این مسئله مستثنی نبوده و این ویروس منحوس ورزش را هم تحت الشعاع خود قرار داده است.

 

رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان یادآور شد: فدراسیون ورزش کارگری و هیئت های ورزش کارگری و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور با توجه به شیوع کرونا نتوانستند بسیاری از برنامه های ورزشی موجود در تقویم سالانه ورزشی را اجرا کنند لذا برگزاری مسابقات به صورت مجازی و یا انفرادی در دستور کار قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: مسابقات دارت، شطرنج، کاتای انفرادی در رشته کاراته از جمله برنامه هایی بود که با توجه به شیوع کرونا در بخش آقایان و بانوان برگزار شد، همچنین برگزاری پیاده روی انفرادی در ۱۳ مهرماه به مناسبت روز جهانی پیاده روی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

 

تجری به برگزاری مسابقات کوهنرودی کارگران کشور در طرح سیمرغ اشاره کرد و ابراز داشت: این دوره از مسابقات همزمان با ۳۱ استان کشور در استان گلستان نیز برگزار شد و کوهنوردان و ورزشکاران به طور همزمان به مرتفع ترین قله هر استان صعود کردند که ورزشکاران و کوهنوردان گلستانی نیز موفق به صعود قله گاوکشان به عنوان‌ مرتفع ترین قله گلستان شدند. 

 

رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان از مردم به ویژه ورزشکاران خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار