چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با هدف تولید آثار متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی به میزبانی استان برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، صبح امروز پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد توسط استاندار گلستان رونمایی شد. این جشنواره به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره بکارگیری ابزار هنر برای ترویج مفاهیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تولید آثار متناسب با این سبک زندگی، جهت دهی گرایش‌های هنری در حوزه فیلم و غیره است.

موضوع‌های چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد شامل اقتصاد مقاومتی، کسب حلال، علم اندوزی، قناعت، معماری اسلامی ایرانی، ساده زیستی، جهاد، نماز، انقلاب اسلامی، ازدواج آسان، خانواده سالم، مدافعان سلامت و غیره است. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز 6 آذر، تا 25 بهمن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. اختتامیه این جشنواره 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.

هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره اظهار داشت: توجه به هنر و فرهنگ، هزینه در بخش‌های دیگر اجتماع را کاهش می‌دهد و همچنین اثرگذاری فعالیت‌های هنری قابل مقایسه با دیگر اقدامات نیست.

وی گفت: گلستان استانی غنی در سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و منابع انسانی است و بزرگان زیادی از این استان در گذشته های دور و نزدیک به عرصه ملی معرفی شده‌اند.

حق شناس خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد در گلستان اقدامی ارزشمند است و موضوعات انتخاب شده تأمل برانگیز و موثر در ارتقا کیفیت زندگی هستند و امیدواریم شاهد رشد آن در هر دوره باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار