دبیر جمعیت رهپویان استان گلستان:

علیرضا کلاگر گفت : برای توسعه استان گلستان همه نمایندگان باید همدل و همفکر باشند ضمن اینکه باید اذعان کرد نطق میان دستور مهندس سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در هفته گذشته امیدوار کننده بود.

نطق میان دستور سنگدوینی امیدوار کننده بود / لزوم همدلی نمایندگان برای توسعه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ علیرضا کلاگر عصر امروز چهارشنبه سوم دیماه در گفت و‌گو با خبرنگار ما در خصوص آخرین تحولات کشور و استان اظهار کرد : در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یکی از اولویت های احزاب و جریانات سیاسی باید افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

کلاگر افزود : این رویکرد باید با هدف انتخاب نامزد کارآمد برای سمت ریاست جمهوری و شورای شهر باشد و بدون شک از خواص انتظار می رود برای مردم روشنگری بکنند که نتیجه عدم تحلیل درست جهت انتخاب نامزدهای کارآمد نه تنها در سطح کلان ، کشور را دچار چالش می کند بلکه در جزیی ترین مسائل زندگی مردم نیز تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد : از مجلس انقلابی که برآمده از نوع نگرش مردم نسبت به عملکرد دولت می باشد انتظار می رود در آستانه انتخابات روشنگری کرده ، در کنار فعالیت اصلی آنها که قانونگذاری می باشد ، بر این امر نیز تاکید ورزند.

دبیر جمعیت رهپویان استان گلستان اضافه کرد : بنده به نوبه خودم از نطق میان دستور مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تقدیر و تشکر می کنم بواسطه آنکه ایشان با نگاه چند بعدی تحلیل درستی از وضعیت کشور و استان را در نطق خود ارائه کردند.

کلاگر یادآور شد : توجه ایشان به نقش ارزنده شهید فخری زاده شهید هسته ای و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و تقدیر از دستگاه قضایی و حمایت از عملکرد آیت الله رییسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین تاکید بر توجه مردم بر تحلیل شرایط کنونی کشور و مطرح نمودن مطالبات و اولویت های استان گلستان نشان از نگاه عمیق وی به مباحث دارد.

عضو خانه احزاب گلستان خاطرنشان ساخت : انتظار می رود که با نگاه اجتماعی نمایندگان استان و عزم جدی آنها در جهت سرعت بخشی به توسعه گلستان در طی شش ماه نخست فعالیت مجلس شاهد رشد خوبی در شاخص های توسعه ای استان باشیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار