ملک حسینی گفت: فرایند رأی گیری در یک هزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رأی استان گلستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

فرایند رأی گیری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است/ رشد ۴ درصدی شعب اخذ رأی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا ملک حسینی» صبح امروز(جمعه 2 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه امکاناتی که پیش بینی و فراهم شده بود اوایل صبح در شعب اخذ رأی استان گلستان مستقر شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: کار راه اندازی سیستم ها و دستگاه های احراز هویت به موقت راه اندازی شد و اعضای شعب اخذ رأی پیش از آغاز رأی گیری در محل حاضر بودند.

 

وی متذکر شد: مردم همیشه در صحنه استان گلستان از ساعات اولیه صبح پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و امیدوارم روند حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی همچنان ادامه داشته باشد.

 

ملک حسینی تأکید کرد: مردم منتظر پایان ساعات رأی گیری نباشند و رأی گیری را در ساعات اولیه انجام دهند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان از رشد چهار درصدی شعب اخذ رأی در گلستان نسبت به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: روند رأی گیری در یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی استان گلستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: در حوزه گرگان و آق قلا 346 شعبه اخذ رأی، در حوزه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش 312 شعبه، 184 شعبه در حوزه رامیان و آزادشهر، 110 شعبه اخذ رأی در علی آبادکتول، 244 شعبه اخذ رأی در حوزه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان و 193 شعبه اخذ رأی در حوزه گنبدکاووس برای جمع آوری رأی مستقر شده است.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی  ۱۳۰ داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.


 
یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار