به همت کارشناسی امور بانوان شهرستان گرگان:

جلسه ی توجیهی طرح مدیریت بازیافت با حضور مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش گرگان، مسئول مشارکت های مردمی شهرداری و مدیران مدارس متوسطه شهرستان برگزار گردید.

جلسه توجیهی طرح مدیریت بازیافت برای مدیران مدارس متوسطه برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان، صبح چهارشنبه3دی ماه 1399دومین جلسه ی توجیهی طرح مدیریت بازیافت به میزبانی کارشناسی امور بانوان و سخنرانی خانم احمدی مسئول مشارکت های مردمی شهرداری گرگان و نیز با حضور سکینه رفیعی نژاد مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش و مدیران دوره متوسطه مدارس در سالن جلسات مدیریت برگزار گردید.

موضوع این جلسه ارائه راهکارهای مدیریت پسماندهای غیرقابل بازیافت با رویکرد آموزشی جهت مشارکت دانش آموزان در امر محافظت از محیط زیست بیان گردید و سکینه رفیعی نژاد نیز در این زمینه افزود: با توجه به جایگاه محیط زیست در زندگی جوامع و اهمیت حفظ و نگهداری آن برای نسل آینده، مدارس نیازمند فعالیت در این زمینه می باشند.

وی همچنین اظهارداشت: با یادگیری و آموزش هایی که  در این زمینه در مدارس صورت می گیرد می توان قشر مهمی از جامعه یعنی دانش آموزان را با این امر مهم آشنا و قدم های جدی و تازه ای در حفاظت از محیط زیست برداشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار