معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: در آستانه هفته «پدافند غیرعامل» مانور پدافند غیرعامل در هنرستان دخترانه و پسرانه شهرستان برگزار می‌شود.

مانور پدافند غیرعامل در هنرستان‌های گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، صالح رفعتی صبح امروز در زنگ پدافند غیرعامل در دبستان دخترانه مرحوم رحمانی اظهار کرد: در این برهه از زمان که در حالت جنگ به سر می‌بریم  باید دانش آموزان و جوانان کشور ما بتوانند با آموزش‌های لازم و اجرا مانورهای مناسب در مقابل بحران‌ها و حوادث واکنش مناسبی انجام داده و مقابله کنند.
وی تصریح کرد: به منظور آمادگی دانش‌آموزان در برابر هرگونه حوادث و اتفاقات مانور پدافندغیرعامل در دو هنرستان دخترانه و پسرانه شهرستان برگزار می‌شود.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی، مقاله‌نویسی، انشاءنویسی  با موضوع «آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در برابر جنگ‌های احتمالی»، شب شعر از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.
وی بیان  اینکه مقابله با بیماری و ویروس کرونا به نوعی پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، شستن مرتب دست و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان شیوع کرونا به نوعی سیستم دفاعی پدافند غیرعامل در زمان شیوع این ویروس محسوب می‌شود.
در این مراسم زنگ پدافند غیرعامل توسط فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان نواخته شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار