سرمربی تیم الخریطیات علی رغم کسب نتایج ضعیف، همچنان مورد حمایت رئیس این باشگاه است.

شرایط تیم ستاره سابق استقلال خوب نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا، اوضاع برای پژمان منتظری و تیم او خوب پیش نمی رود. آنها در هفته دهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، با نتیجه 3 بر یک بازی را به العربی واگذار کردند تا هفتمین باخت متوالی خود را تجربه کرده و با تنها 6 امتیاز از 10 بازی، در قعر جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

اکنون رسانه های قطری گزارش داده اند که منصور موسی رئیس باشگاه الخریطیات با وجود اینکه از نتایج کسب شده رضایت ندارد اما او قصد ندارد تا یوسف آدم محمود سرمربی تیمش را از کار برکنار کند.

موسی روز گذشته به رسانه ها اعلام کرده است که مدیران باشگاه کاملاً به توانایی مربی و بازیکنان اعتماد کرده اند تا از این مرحله سخت عبور کنند و دوباره به مسیر پیروزی ها برگردند.

وی افزود: باخت دیروز قطعاً موقعیت ما را دشوار کرده است زیرا اکنون تیم در جایگاه آخر جدول رده بندی قرار دارد. اما اعتماد به نفس بازیکنان و کادر فنی را افزایش می دهیم و امیدواریم تیم در مسابقات بعدی موفق شود و نتایج خوبی کسب کند که به خروج آنها از این مرحله سخت کمک می کند و آنها را در موقعیت بهتری در جدول قرار می دهد. 

وی در خصوص دیدار روز گذشته در مقابل العربی گفت: این مسابقه همانطور که انتظار می رفت بازی قدرتی بود و الخریطیات علی رغم باخت، کیفیت خوبی را از خود ارائه داد اما برخی اشتباهات باعث شد ما به اهداف خود نرسیم و این اشتباهات در فوتبال عادی است. این همان چیزی است که ما در مسابقات آینده به دنبال اصلاح آنها هستیم، زیرا تیم به ویژه در نیمه دوم کیفیت فنی خوبی را از خود نشان داد. ما می توانستیم در این دیدار نتیجه بهتری بگیریم اما موفق نبودیم.

وی در پایان گفت: البته شرایط فعلی ما را راضی نمی کند و نگران قرار گرفتن در جایگاه آخر هستیم اما فرصت هنوز در پیش است و شرایط در دستان خود ماست تا دوباره به مسیر پیروزی ها برگردیم تا از این شرایط سخت خارج شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار